עבודה עקבית מאוזנת
אנשים שמחפשים את השירות שלכם בהחלט יעדיפו להציץ קודם בעמוד ולהתרשם.
אם הם לא ימצאו שם תוכן עדכני הם יסיקו מזה שאתם עסק לא כל כך פעיל או רלוונטי ויפנו למקום אחר.
מצד שני, אלו שכבר בחרו לעקוב אחריכם לא ירצו לראות 30 פוסטים חדשים ביום ואם זה מה שיקרה,
תימאסו על העוקבים שלכם ולא תראו מהם עבודה.
לכן שמרו על העמוד פעיל אך לא מציף, הגיבו בנימוס לתגובות ופרסמו מבצעים ומחירים אם אפשר לכן
חשוב לקבל טיפים לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם מגורם מקצועי בתחום.
גיוון ויצירתיות זה שם המשחק
לא, אף אחד לא רוצה לקבל לניוזפיד שלו 80 פעם את אותו פוסט, או פוסטים משעממים שיש להם את אותו המסר בכל פעם.
המטרה של שיווק בפייסבוק היא לעניין, לחדש, לסקרן ולגרות ולכן רצוי מאוד שכל פוסט שאתם מוציאים יהיה "בצבע".
פעם טיפ מעניין מהתחום שלכם, פעם סרטון, פעם הסבר על אחד המוצרים, פעם סיפור מהשטח, פעם המלצה עליכם וכד'.
סינון ופילוח מטיב עניינים
קידום עסקים ברשתות חברתיות דרך פייסבוק בצורה ממומנת מאפשר לכם לבחור את גיל,
מין, אזור המגורים, התחביבים ועוד עשרות מאפיינים של הקהל הפוטנציאלי אליו תרצו להגיע.
לכן יש להגדיר מראש בכל פעם מיהו קהל המטרה ולהפיק לו פרסום מתאים ורלוונטי כמה שרק אפשר.
מעורבות ואינטרקציה
פייסבוק ואינסטגרם רוצים להמשיך להיות רלוונטיים ולכן המערכת מאוד אוהבת מעורבות.
ככל שהפוסטים שלכם יכילו יותר תגובות ולייקים, כך הפרסומים שלכם יוצגו יותר והגולשים מצדם ימשיכו ליהנות ממנו.
לכן, עודדו כל הזמן את המעורבות – בקשו מהעוקבים להצביע על משהו רלוונטי (בית קפה למשל יבקש להצביע על אחת משתי מנות שימכרו בהנחה השבוע ושיפוצניק ירים תחרות שבה יש לספר חוויית שיפוץ גרועה במיוחד כדי לזכות בתיקון של דבר מה בבית).
יחס חם ומקצועיות
פרסום בפייסבוק ואינסגרם לפעמים יכול להיות ההבדל הדק בין הצלחה להתרסקות טוטאלית.
זה כבר קרה לגדולים וטובים שחשבו שהם מעל כולם והרשו לעצמם להתנגח בטוקבקיסט המרושע, להעליב את הלקוחה שהתלוננה ולסרב להתנצל על עוול שנגרם כתוצאה מפוסט מסוים.
גם אם רתחתם והתרגזתם, נסו לשמור על אדיבות וקור רוח, להתמודד פומבית עם האשמות כנגדכם ואל תמהרו "להחזיר".