כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת
כשאנשי הפרסום של מותג הבשרים "אדום-אדום" ישבו וחשבו על תוכנית שיווקית לקמפיין, הם הבינו דבר מאוד חשוב: בשרים, בניגוד להרבה דברים אחרים, הוא דבר שאנשים קונים מפה לאוזן. לכן, הם בנו אסטרטגיה שיווקית חדשה ואפקטיבית במיוחד, המעודדת אנשים להמליץ על המותג ולספר עליו לאחרים. גם הפרסומת המפורסמת בכיכובו של שייקה לוי, מתבססת על שיחה ריאליסטית ואותנטית עם הקצב ומסתכמת בהמלצה מפה לאוזן, שמעודדת את הצופים להתנהג באופן דומה.
אסטרטגיה שיווקית: בשביל מה צריך אותה?
אסטרטגיה שיווקית היא הבסיס של כל פעולה פרסומית בעסק שלכם. היא מגדירה את כל הפעולות שיש לבצע כדי להתקדם שיווקית, כיצד צריך לקדם את העסק, להפיץ את המסרים שלו, באילו פלטפורמות ובאיזה אופן.
בניית אסטרטגיה שיווקית נכונה מתמקדת בשלושה אלמנטים: הצרכן, המוצר והערך המוסף (unique selling proposition – USP).
חשבו על קהל הלקוחות שלכם: מה מאפיין אותם? למה הם זקוקים? למה הם מצפים? זהו השלב הראשון והפשוט יותר שבו אתם מגדירים את קהל המטרה ומבינים למי אתם פונים.
מיד לאחר מכן, מגיע השלב השני – הבידול. במה אתם שונים מאחרים? מה מייחד אתכם? מה מבליט אתכם? ממה זוהה איתכם? מה יגרום ללקוחות לבחור דווקא בכם?
בהנחה ואתם לא בעלי עסק שאוחזים בשירות או מוצר יוצאי דופן ויחודיים במה שאתם עושים, סביר להניח שיש עוד הרבה עסקים, ארגונים וחברות שעוסקים בדיוק במה שאתם עוסקים. על כן בידול הוא השלב הקריטי בכל אסטרטגיה שיווקית, שבאמצעותו יש לפצח את הדרך המושלמת להניע מכירות – לפרסם ולשווק את היתרון הבולט ביותר שלכם לקהל המטרה.
אם תחשבו על זה לעומק, תגלו שאין מותג שעובד כיום בשוק ללא פיצוח מושלם של אסטרטגיה שיווקית: קוקה קולה פונים לקהל צעיר, מטרנה פונים לאימהות שמחפשות את התחליף הכי קרוב לחלב אם וגולדסטאר פונים לגברים שזקוקים לרגע של אחווה גברית.
באמצעות בניית תוכנית שיווקית נכונה, נתכנן כיצד לפגוש את הלקוחות שלכם במקומות המתאימים, מה נספר להם וכיצד נבלוט מעל המתחרים.
החברה רואה בשילוב של פיתוח עסקי מסורתי עם פלטפורמות השיווק הדיגיטלי, את הדרך הנכונה והשלמה לשיווק
אנחנו כאן איתכם! מלווים, מנחים ומייעצים כיצד לפעול ומה כדאי שתבצעו בכל שלב משלבי הפרסום. נוכל לגבש יחד אסטרטגיה שיווקית, לתכנן תקציבים ולייצר מהלכים גדולים.
אנחנו יודעים לכתוב עבורכם תוכן סוחף, מכירתי ומניע לפעולה שיגרום ללקוחות להשתכנע ולהשתמש בשירות שלכם כאן ועכשיו.
ספרו לנו מיהם המתחרים שלכם ונוכל לספר לכם כיצד אפשר לבדל אתכם. אנו נגרום ליתרונות העסקיים שלכם לבלוט ונעזור ללקוחות שלכם להבין שאתם היא הבחירה הנכונה.
זיהוי מלא של כלל היתרונות והחסרונות העסקיים שלכם, איתור המתחרים ובחינת ההזדמנויות העסקיות כחלק מתהליך השיווק המוצלח שאנחנו מספקים.
כל עסק קטן זקוק למהלכים דיגיטליים גדולים! אנו מתכננים, חושבים ומנתחים כל פעולה ומבצעים שיווק דיגיטלי ומדיות חברתיות שקולע בול למטרות העסקיות.