העיר הגדולה ומאות העסקים שבה זקוקים לגוגל כדי לצעוק "אנחנו כאן!" אבל האמת היא, שאנחנו ממש לא צריכים להיות תל אביביים כדי לספק לכם את התוצאות הטובות ביותר ובזמן הקצר ביותר. אז מהו קידום אתרים בתל אביב ומה כל הסיפור עם ממומן ואורגני? האם פייסבוק הוא חלק מהקידום? כל הפתרונים אצלנו:
אתם לא צריכים אתר ענק וראוותני כדי להבין על מה מדובר. קידום אתרים בתל אביב ובכלל הוא אחד ממאמצי השיווק המרכזיים במאה ה-21! למעשה, כמעט על עסק כיום מתקשה להתפרנס בלעדיו, שכן ללא הגולשים שיחפשו את המוצר/ השירות שלכם בגוגל ויראו אתכם, סביר להניח שלא הרבה אנשים ידעו שאתם כאן.
קידום אתרים בתל אביב מלחמה על כל מילה
עבודת קידום אתרים מורכבת מסדרת פעולות מתמשכת שהמטרה שלה היא לשמור על ההופעה של האתר שלכם בגוגל במקומות הראשונים וכמה שיותר. במידה מסוימת, מנוהלת מלחמה ממש על ביטויים מרכזיים בתחום שלכם, שכל עסק רוצה לשלב ולהתקדם בזכותם לתוצאה הראשונה. ניקח מוסך תל אביבי למשל, שרוצה להתבלט תחת הביטוי "מוסך בתל אביב". מכיוון שכמוהו יש עוד לא מעט מוסכים מקומיים, מאמצי הקידום לא מסתכמים רק בזה. לכן קידום אתרים בתל אביב מקבל ביטוי בכל עמוד וטקסט באתר שלכם, על מנת שהתוצאה הסופית תגרום לכם להעפיל לצמרת בסופו של דבר.
כמה קטנות על קידום אורגני, ממומן ופייסבוק גם
מלאכת הקידום מורכבת מקידום אורגני וממומן. האורגני הוא התהליך הארוך, המקצועי והמחושב שבו משלבים מילות מפתח מסוימות בתכני האתר שלכם כך שגוגל יזהה אתכם כרלוונטיים ביותר לגולש ברגע שבו הוא מחפש. קידום אתרים ממומן לעומת זאת, הוא הפונקציה הכספית. רוצים להתקדם ממש לקצה ההר? שלמו בהתאם על ביטויים ומילות מפתח מסוימות שקשורים למוצר והשירות שאתם מציעים. לכן ביצוע קידום אתרים בתל אביב ובכלל חייב לכלול איזון בין השניים, כאשר האינטנסיביות בביצוע כל אחת מהטכניקות תלויה באופי העסק, בכמות המתחרים ברשת, בתקופות מיוחדות בשנה (למשל סייל שחשוב לכם לפרסם כספית כדי לעדכן לגביו).כיום גם פייסבוק נחשב לחלק ממאמצי הקידום, כאשר יש ערך גדול לקשר שבינו לבין גוגל למרות שמחוץ למסך הם צ'ילבות. עמודי פייסבוק עולים גם הם בחיפוש בגוגל, ניתן לקשר מתוכם לאתר שלכם ומתוך האתר בחזרה, לשתף תוכן עם ביטויי מפתח חשובים וכמובן לאפשר לגולשים לדעת שאתם נמצאים קרוב אליהם וזמינים עבורם, מכל מקום שבו הם ינסו למצוא אתכם.